gadis nipszz

Isnin, 17 September 2012

Sesuatu yang tak diduga..:)

K, this week aku tak dapat balik coz banyak gile asgment n test next week..so mmg aku rindu gler3 nak makan masakan mak aku..maklumlah, biasanya setiap minggu aku balik..tapi tengah hari tadi aku call mak, tiba2 aiq mata aku kuaq pulak..terpaksalah cover tak nak mak aku taw..so aku buat2la terputus...5 minit pas tu aku call len..then mak aku cakap.."adik, mak dah kirim makanan kat alif"..terkejut giler aku, tapi aku bajet mak men2 ja..petang dalam kul 6 alig call.."kak da, alif bawa mai makanan ni, mak ngah kirim..mai amek sekang"..huhh, terus aku p..heheee..lepas je amek aku terus makan...fuhhh, memang sedap giler beb...mmm, akhirnya dapat gak aku makan masakan mak aku, cam taw2 ja aku rindu gler...emm, k la..aku sayang mak aku sangat2..thanks mum..love u so much..this week ida balik k...muahhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

eiyda.aliep@yahoo.com